OFİS MENECERİ
Elan kodu: 18232Kateqoriya İnzibati
Ofis meneceri
İş barədə məlumat
Vəzifələr:
- Ofisin ümumi işlərinin təşkilinə və qaydasına nəzarət etmək
- Gündəlik sənədləşmə və yazışma işlərini həyata keçirmək
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və düzgün şəkildə yerinə yetirmək
- Daxil olan zənglərə və e-maillərə cavab vermək, müvafiq yönləndirmələri etmək
- Qonaqları qarşılamaq və görüşlərin təşkili ilə məşğul olmaq
- İdeya və təşəbbüslərlə çıxış edərək markanın inkişafına töhfə vermək
İş şəraiti:
- İş saatı: 09:00 dan– 18:00 dək (13:00 dan-14:00 dək nahar vaxtı)
- İş günləri: Bazar ertəsi – Cümə; Şənbə günü qısa iş günü hesab olunur
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət üçün CV-lərinizi mailinə göndərməyiniz xahiş olunur.
Namizədə tələblər
- 25 yaşdan yuxarı
- Oxşar sahədə təcrübə (ofis işi və ya marka menecmenti sahəsində)
-Yüksək təşkilatçılıq və ünsiyyət bacarığı
- MS Office proqramlarını sərbəst bilmə
- Dizayn və SMM sahəsində ilkin anlayış və maraq – üstünlükdür
- Kreativ düşüncəyə sahib olmaq və təşəbbüskar yanaşmaq.
Şəhər: Bakı
Yaş: minimum 25 yaş
Təhsil: Orta
İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
Əmək haqqı: 500 AZN
Bakı şəhəri
Tarix: 13.10.2025