Kateqoriya
Axtar

İnzibati iş elanları

Y

Ofis Köməkçisi

Ягуб Каримов
27.10.2025   Bakı
H

Ofis Menecer tələb olunur

Huseyn Kərimli
28.10.2025   Bakı
S

Ofis Meneceri tələb olunur

Sima.x
28.10.2025   Bakı
Y

Ofis Köməkçisi

Ягуб Каримов
27.10.2025   Bakı
L

OFİS MENECERİ

LifeGuard
24.10.2025   Bakı
M

Resepşn tələb olunur

Mehdi bəy
24.10.2025   Bakı
S

OFİS MENECERİ

Shiftly MMC
24.10.2025   Bakı
H

Reklam Meneceri Tələb Olunur

Huseyn Kərimli
24.10.2025   Bakı
A

Katib(ə) tələb olunur

Aide
24.10.2025   Bakı
P

İİnzibati İdarəetmə Üzrə Menecer

Pərvin Cəbrayılova
24.10.2025   Bakı
X

Resepşn tələb olunur

Xeyyam
24.10.2025   Bakı
A

Katib(ə) tələb olunur

Azer İbrahimov
24.10.2025   Bakı
A

Ofis daxili iş

Aide İbrahimova
24.10.2025   Bakı
D

Resepşn tələb olunur

Dadaş Bey
24.10.2025   Bakı
O

Katib(ə) tələb olunur

Orxan
24.10.2025   Bakı
N

Reception tələb olunur

Namiq bəy
24.10.2025   Bakı
A

Resepşn tələb olunur

Aga
24.10.2025   Bakı
A

İNSAN RESURSLARI ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS

Afteks MMC
24.10.2025   Bakı
N

Evdar Xanımlara iş

Namiq Məmmədov
24.10.2025   Bakı
C

Ofis Menecer tələb olunur

Camal Pashazada
24.10.2025   Bakı
A

Baş menecer

Anar
24.10.2025   Bakı
N

Katib(ə) tələb olunur

Nurəddin
24.10.2025   Bakı
A

Tələbələrə iş təklifi

Anar Qədməliyev
24.10.2025   Bakı
S

Resepşn tələb olunur

Sabir
24.10.2025   Bakı
F

Kadr üzrə inspektor

Flora Salamova
24.10.2025   Bakı
N

Ofis meneceri axtarilir

Nurane Resulova
24.10.2025   Bakı
I

korporativ menecer axtarılır

İlkin Bayraməli
24.10.2025   Bakı
N

Ali Təhsilli Bəy Menecer

Namiq Məmmədov
24.10.2025   Bakı
Digər elanlar

HR mütəxəssisi, ofis meneceri, katibə, resepşn kimi vəzifələr İnzibati sahə adı altında qruplaşdırılır. Bu sahədə çalışan peşəkarlar üçün geniş iş imkanları mövcuddur. Bu elanlar müxtəlif idarəetmə, təşkilati və inzibati dəstək funksiyalarını əhatə edir. İşəgötürənlər axtardıqları namizədlərdə məsuliyyətlilik və peşəkarlıq xüsusiyyətlərinə üstünlük verirlər. Həm dövlət, həm də özəl sektorda açıq vəzifələr üçün müraciətlər qəbul edilir. Elanlarda ümumiyyətlə iş saatları, əmək haqqı və əlavə sosial təminatlar barədə ətraflı məlumat yer alır. Namizədlərdən tələb olunan əsas keyfiyyətlərə təşkilatçılıq bacarıqları və komanda ilə işləmə qabiliyyəti daxildir. İş elanları namizədlərə öz bacarıqlarını inkişaf etdirmək və peşəkar karyeralarını daha da irəli aparmaq imkanı yaradır. Nəticə etibarilə, inzibati sahələrdə açıq olan vəzifələr karyera yüksəlişi üçün geniş perspektivlər təqdim edir.

İnzibati sahə nədir?

İnzibati sahə təşkilat və müəssisələrdə idarəetmə, təşkilati və inzibati dəstək funksiyalarını əhatə edən bir iş sahəsidir. Bu sahədə çalışanlar şirkətlərin və dövlət qurumlarının effektiv fəaliyyətini təmin etmək üçün müxtəlif idarəetmə və təşkilati vəzifələri yerinə yetirirlər.
İnzibati sahə aşağıdakı əsas istiqamətləri əhatə edir:
İnsan resurslarının idarə edilməsi (HR mütəxəssisi, HR meneceri) – İşçi heyətinin idarə olunması, işə qəbul, əmək qanunvericiliyinin tətbiqi və kadrlarla bağlı digər məsələlər.
Ofis idarəçiliyi (Ofis meneceri) – İş mühitinin təşkil edilməsi, sənədləşmə və ofis fəaliyyətinin səmərəli idarə olunması.
Katibə və reseption xidmətləri (Katibə, reseptionist) – Qonaqların qarşılanması, telefon zənglərinin cavablandırılması, sənədlərin və yazışmaların aparılması.
İnzibati dəstək (Koordinator, köməkçi) – Təşkilati işlərin icrası, görüşlərin planlaşdırılması və iş prosesinin optimallaşdırılması.
Bu sahədə işləyən şəxslər təşkilatçılıq, ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarıqlarına sahib olmalıdırlar. Həm dövlət, həm də özəl sektorda geniş iş imkanları təqdim edən inzibati sahə, strukturun düzgün işləməsi üçün vacib olan əsas dayaqlardan biridir.

İnzibati sahə üzrə iş elanlarında vəzifə öhdəlikləri nələrdir?

İnzibati sahədə çalışan mütəxəssislər təşkilatın səmərəli fəaliyyətini təmin etmək üçün vacib rol oynayırlar. Onlar ofis idarəçiliyini, sənədləşmə proseslərini və işçi heyətinin təşkilati məsələlərini koordinasiya edirlər. Bu vəzifədə uğur qazanmaq üçün təşkilatçılıq, ünsiyyət və problemləri həll etmə bacarıqları vacibdir. Bəzi ümumi öhdəliklərlə tanış olaq:
Ofisin gündəlik iş proseslərini təşkil və idarə etmək
Daxil olan zəngləri və yazışmaları idarə etmək
Sənədlərin hazırlanması, qeydiyyatı və arxivləşdirilməsi
Rəhbərliyə inzibati dəstək göstərmək
Görüşlərin və iclasların təşkili və koordinasiyası
İşçilərin davamiyyətini və inzibati qaydalara riayət etməsini nəzarətdə saxlamaq
Kargüzarlıq və mühasibatlıq sənədlərinin hazırlanmasına kömək etmək
Ofis ləvazimatlarının və avadanlıqlarının təminatını nəzarətdə saxlamaq
Şirkətin daxili qaydalarına uyğun hesabatların hazırlanması
Müştərilər və tərəfdaşlarla inzibati əlaqələrin qurulması və dəstəklənməsi

İnzibati sahə üzrə iş elanlarında hansı bacarıqlar tələb olunur?

İnzibati sahə idarəetmə işlərinə birbaşa təsir edən sahələrdən biri olduğu üçün iş elanlarında bir sıra xüsusi bacarıq tələbləri ilə qarşılaşmaq mümkündür. Bu tələblərə aşağıdakılar aid ola bilər:
Ümumi idarəetmə və təşkilati bacarıqlar - İş proseslərini səmərəli idarə etmək, sənədləşmə və arxivləşdirmə qaydalarını bilmək, görüşlərin və tədbirlərin təşkilini həyata keçirmək;
Ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarıqları - Düzgün və səlis yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq, komanda ilə effektiv işləmək, müştəri yönümlü olmaq və rəsmi ünsiyyət qaydalarına riayət etmək, problemlərin həllində aktiv və çevik olmaq;
Kompüter və texniki bacarıqlar - Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) bilmək, müasir ofis texnikası və ERP (Enterprise Resource Planning) sistemlərindən istifadə bacarığı, e-poçt və onlayn platformalarla işləmək;
Dil bacarıqları - Azərbaycan dili üzrə mükəmməl biliklər, xarici dil biliklərinə sahib olmaq, rəsmi sənədləşmədə yazışma qaydalarını bilmək;
İdarəetmə və İnsan Resursları bacarıqları (HR sahəsi üçün) - İşə qəbul və işçi heyətinin idarə olunması, əmək qanunvericiliyi və korporativ qaydalar haqqında biliklər, müsahibələrin aparılması və namizəd seçim prosesinin təşkili;
Məsuliyyət və dəqiqlik - Tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək və planlaşdırmanı düzgün aparmaq, işdə dəqiqlik və detallara diqqət yetirmək.

İnzibati sahə üzrə iş elanları hansı vəzifələr üzrə olur?

İnzibati sahə idarəetmədən başlayaraq inzibati dəstəyə qədər bir çox vəzifəni özündə birləşdirən bir sahədir. Bu sahə bütün sektorlarda axtarılan, kiçikdən böyükə qədər çoxsaylı vəzifəni əhatə edir ki, bunlardan bəziləri aşağıdakılardır:
HR (İnsan Resursları) mütəxəssisi
Ofis meneceri
Resepşn
Katibə
Arxiv işi üzrə mütəxəssis və s.

İnzibati sahə üzrə iş elanlarında maaş təxmini olaraq nə qədərdir?

İnzibati sahə üzrə vakansiyalarda əmək haqqı vəzifənin növü, işin məsuliyyəti, tələb olunan təcrübə və şirkətin yerləşdiyi bölgəyə görə dəyişir. Aşağıda inzibati sahəyə aid müxtəlif vəzifələr üçün maaş aralığı sistemli şəkildə təqdim olunur:
HR mütəxəssisi - 500-1200 AZN
Ofis meneceri - 500-1000 AZN
Resepşn - 400-1000 AZN
Katibə - 400-1000 AZN
Əmək haqqı şirkətin böyüklüyü, sektoru və yerli bazar şərtlərinə görə dəyişə bilər. İş yerlərində bəzi hallarda əlavə təminatlar, məsələn, nəqliyyat, yemək, tibbi sığorta kimi imkanlar təqdim olunur.Maaşlar şəxsin təcrübəsinə və vəzifədə işlədiyi müddətə əsasən artırıla bilər.

oglanlar ucun is elanlari qadinlar ucun is elanlari vakansiyalar fed az vakansiyalar boss az is elanlari job az tap az iş elanları rəsmi iş elanları təcrübəsiz iş elanları 1000 manatlıq iş elanları