OFİS MENECERİ
Elan kodu: 6668Kateqoriya İnzibati
Ofis meneceri
İş barədə məlumat
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
- Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
- Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
- I-V günlər, 09:00-dan-18:00-dək
- İstirahət günləri: bazar günü
- Əmək haqqı: 400 Azn (başlanğıc olaraq)
Namizədə tələblər
- Səlist nitq qabiliyyəti;
- Kollektivdə işləmə bacarığı;
- Rəhbər şəxslərlə iş təcrübəsi;
- Məsuliyyətlilik, diqqətlilik;
- MS Office proqramlarında işləyə bilmək qabiliyyəti;
- Rus və İngilis dili bilənlərə üstünlük verilir;
- Yaş həddi 22-30
Zəhmət olmasa CV-ləri "Ofis Menecer" başlıqla qeyd edərək yalnız mailinə göndərəsiniz.
Şəhər: Bakı
Yaş: 22 - 30 yaş
Təhsil: Natamam ali
İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
Əlaqədar şəxs: Əlizadə Əsman
Əmək haqqı: 400 - 500 AZN
Bakı şəhəri
Tarix: 13.04.2025