OFİS MENECERİ
Elan kodu: 13501Kateqoriya İnzibati
Ofis meneceri
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis daxili gündəlik işlərin təşkili və koordinasiyası
- Gələn zənglərin, məktubların və elektron yazışmaların cavablandırılması və lazımı şöbələrə yönləndirilməsi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və düzgün icrası, gündəlik işlərin hesabatların verilmısi
- Görüşlərin təşkili,qonaqların qarşılanması və çayın verilməsi
- Xadimələrin işlərinə nəzarət etmək
- Ofis və ofisə aid olan tükənən ləvazimatların artırılması və yenilərin sifarişi verilməyi
- İş qrafiki 09:00 dan-18:00dək, şənbə günü 10:00 dan-15:00 dək.
Namizədə tələblər
- Ali təhsili
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı (Word, Excel, Outlook)
- Yüksək kommunikasiya və təşkilatçılıq bacarıqları
- Məsuliyyətli, dəqiq və operativ olmaq
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq, ingilis dili arzuolunandır.
CV-nizi ünvanına göndərərkən mövzu hissəsində "Ofis Menecer" yazmağı unutmayın.
Şəhər: Bakı
Yaş: 23 - 26 yaş
Təhsil: Ali
İş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
Əmək haqqı: 500 - 600 AZN
Bakı şəhəri
Tarix: 11.07.2025