OFİS MENECERİ
Elan kodu: 173Kateqoriya İnzibati
Ofis meneceri
İş barədə məlumat
- Zənglərin və məktublarının cavablandırılması, müştərilərin və qonaqların qəbulu
- Tender elanlarının izlənməsi və lazımi tender sənədlərinin hazırlanması
- Şirkətin və rəhbərin mail ünvanlarına gələn məktubların cavablandırılması və yönləndirilməsi
- Bütün ümumi kanallardan daxil olan sorğuların və tenderlərin CRM/ERP sistemdə qeydiyyatı və bölüşdürülməsi
- Sorğu və sifarişlər daxil olmaqla bütün tapşırıq və işlərin tapşırıqlar halında erp sisteminə yığılıb əməkdaşlar arasında bölüşdürülməsi və icrasına nəzarət
- Məktub və sənədlərin hazırlanması, qeydiyyatı, kargüzarlıq
- Sorğuların vaxtında qiymətləndirilməsinə və cavablandırılmasına nəzarət
- Dövrü işlər barədə rəhbərliyə xatırlatmalar etmək
- Rəhbərliyə işlərində köməklik göstərmək (telefon danışıqları və yazışmalar)
- Rəhbərliyin işgüzar görüşlərinin planlanması, təşkili və lazım gəldikdə iştirak edilməsi
- Həftəlik və aylıq görülmüş işlər, davamiyyət və növbəti planlar barədə hesabatların hazırlanması.
- Həftə içi 5 iş günü.
Namizədə tələblər
- Sərbəst danışıq səviyyəsində Azərbaycan və İngilis dili bilikləri, Rus dili üstünlükdür
- Güclü kompüter istifadəçisi, ofis proqramları və sərbəst internet istifadəçisi bilikləri, sürətli çap
- İşgüzar geyim və davranış tərzi, səlis nitq və danışıqlar aparma bacarığı
- Dəqiqlik, məsuliyyətlilik, operativlik, təşəbbüskarlıq
- Təqdimat, maraqlandırmaq və inandırmaq bacarıqları
- Öyrənməyə və inkişafa meyillilik
- Satışını etdiyimiz məhsulların texniki göstəricilərinin və funksionallıqlarının öyrənilməsi məcburidir (bilənlərə üstünlük verilir, bilməyənlər öyrədilir).
Şəhər: Bakı
Yaş: 22 - 40 yaş
Təhsil: Ali
İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
Əlaqədar şəxs: Fidan x.
Əmək haqqı: 700 - 1000 AZN
Bakı şəhəri
Tarix: 28.01.2025