OFİS MENECERİ
Elan kodu: 176Kateqoriya İnzibati
Ofis meneceri
İş barədə məlumat
- Daxil olmuş məktubların, zənglərin və müraciətlərin araşdırılması və operatıv cavablandırılması
- Ofis daxili sənədlərin hazırlanması, qeydiyyatı və kordinasiyası
- Ofis daxili inzibati işlərin pılanlaşdırılması və təşkili
- Gələn qonaqların qarşılanması, yönləndirilməsi
- Beynəlxalq daşınma və Gömrük məqsədləri üçün zəruri olan sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanması və zəruri olan əlavə məlumatların təqdim edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: 09:00-dan – 18:00-dək
- Nahar: 13:00-dan - 14:00-dək
- İş günləri: Bazar ertəsi - Cümə
- Əmək haqqı: 500-700 AZN + Bonus.
Namizədə tələblər
- Kompüter proqramları: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s.)
- Rus və İngilis dillərini bilmək (partnyorlar ilə əlaqələrin qurulması və gələcək karyera yüksəlişi üçün rus və İngilis dillərini yaxşı (C1) səviyyədə)
- Logistika sahəsi, SMM, satış istiqamətləri üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmalı
- Təhsil dərəcəsi: Bakalavr
- Məsuliyyətlilik və təqdimat bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Etibarlılıq və Detallara fikir vermə qabiliyyəti.
Şəhər: Bakı
Yaş: 20 - 30 yaş
Təhsil: Natamam ali
İş təcrübəsi: 1 ildən aşağı
Əlaqədar şəxs: İR
Əmək haqqı: 500 - 800 AZN
Bakı şəhəri
Tarix: 18.01.2025