Kateqoriya
Axtar

PR menecer iş elanları

G

PR-menecer tələb olunur

Gunay
18.02.2025   Bakı
A

PR-menecer tələb olunur

Aygün Məmmədova
18.02.2025   Bakı
C

PR-menecer tələb olunur

Ceyran
18.02.2025   Bakı
S

PR-menecer tələb olunur

Sevda Xanım
18.02.2025   Bakı
F

PR-menecer tələb olunur

Firdovsi
18.02.2025   Bakı
G

PR-menecer tələb olunur

Gülnar Xanım
18.02.2025   Bakı
V

PR-menecer tələb olunur

Vuqar
18.02.2025   Bakı
M

PR-menecer tələb olunur

Make Up
18.02.2025   Bakı
V

PR-menecer tələb olunur

Valintina
18.02.2025   Bakı
Digər elanlar

PR meneceri (ictimaiyyətlə Əlaqələr) şirkətlərin imicini formalaşdıran və ictimaiyyətlə əlaqələri gücləndirən əsas şəxslərdən biridir. Bu vəzifəni icra edən mütəxəssis media ilə əlaqələr qurur, press-relizlər hazırlayır və brendin müsbət ictimai imicini qoruyur. PR menecerləri tədbirlərin təşkili, sosial media və mətbuat ilə əlaqələr, böhran kommunikasiyası və daxili korporativ ünsiyyəti idarə etməkdən məsuldur. Şirkətlərin uğur qazanması üçün effektiv PR strategiyalarının qurulması və həyata keçirilməsi vacibdir. Bu sahədə çalışan mütəxəssislər jurnalistika, marketinq və kommunikasiya sahəsində geniş biliklərə malik olmalıdırlar. PR menecerləri dövlət qurumları, böyük korporasiyalar, media şirkətləri və beynəlxalq təşkilatlarda fəaliyyət göstərə bilərlər. Rəqəmsal dövrün inkişafı ilə yanaşı, sosial media platformalarının da PR strategiyalarında rolu artmışdır. Təcrübəli və ya yeni başlayan PR mütəxəssisləri üçün müxtəlif vakansiyalar mövcuddur. Əgər siz də şirkətlərin ictimai imicini gücləndirmək və ünsiyyət bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək istəyirsinizsə, PR meneceri vəzifəsi üzrə iş elanlarını araşdıra bilərsiniz. Bu sahədə uğurlu karyera qurmaq üçün media ilə effektiv işləmək və kreativ kommunikasiya bacarıqlarını inkişaf etdirmək vacibdir.

PR meneceri kimdir?

PR (Public Relations) meneceri, şirkətlərin, təşkilatların və ya fərdi şəxslərin ictimai imicini formalaşdıran və idarə edən mütəxəssisdir. O, media ilə əlaqələr qurur, press-relizlər hazırlayır, ictimaiyyət qarşısında çıxışları təşkil edir və böhran kommunikasiyasını idarə edir. PR meneceri brendin müsbət imicini qorumaq və auditoriya ilə güclü ünsiyyət qurmaq üçün müxtəlif kommunikasiya strategiyaları həyata keçirir. Sosial media, tədbir menecmenti və korporativ əlaqələr sahəsində çalışaraq şirkətin tanınmasını və etibarını artırır. Bu vəzifədə uğur qazanmaq üçün güclü kommunikasiya bacarıqları, kreativ yanaşma və media sahəsində geniş biliklərə malik olmaq vacibdir.

PR meneceri vəzifəsi üzrə iş elanlarında vəzifə öhdəlikləri nələrdir?

PR meneceri şirkətin ictimaiyyətlə əlaqələr strategiyasını formalaşdırır və onun müsbət imicini qorumaq üçün kommunikasiya fəaliyyətlərini həyata keçirir. Bu vəzifəni icra edən şəxs media ilə əməkdaşlıq etməli, ictimai tədbirləri təşkil etməli və brendin nüfuzunu artıracaq layihələr hazırlamalıdır. Aşağıda PR meneceri vəzifəsi üzrə əsas öhdəliklər qeyd olunub:
Şirkətin PR strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək;
Media ilə əlaqələr qurmaq və press-relizlər hazırlamaq;
Böhran kommunikasiyası strategiyalarını hazırlamaq və idarə etmək;
Sosial media və digər rəqəmsal platformalarda şirkətin imicini idarə etmək;
Şirkət daxilində və xaricində effektiv kommunikasiya kanallarını inkişaf etdirmək;
İctimai tədbirlər, mətbuat konfransları və təqdimatlar təşkil etmək;
Brendin ictimai nüfuzunu artıracaq layihələr hazırlamaq və həyata keçirmək;
Reklam və marketinq komandaları ilə əməkdaşlıq edərək vahid kommunikasiya strategiyası qurmaq;
Jurnalistlər və media nümayəndələri ilə mütəmadi əlaqədə olmaq;
PR fəaliyyətlərinin effektivliyini ölçmək və hesabatlar hazırlamaq və s.

Kopirayter vəzifəsi üzrə iş elanlarında hansı bacarıqlar tələb olunur?

Kopirayter vəzifəsinə müraciət edən namizədlərdən kreativ düşünmə, təsirli yazı bacarığı və marketinq prinsiplərinə dair biliklər tələb olunur. Peşəkar kopirayter müxtəlif platformalar üçün unikal və cəlbedici məzmun yaratmalı, auditoriya ilə effektiv ünsiyyət qurmalıdır. Aşağıda kopirayter vakansiyalarında ən çox tələb olunan bacarıqlar qeyd olunub:
Yüksək səviyyədə yazı və redaktə bacarığı;
Kreativ düşüncə və yaradıcı məzmun hazırlama qabiliyyəti;
Reklam, marketinq və brendinq prinsiplərini bilmək;
SEO bilikləri və açar sözlərdən effektiv istifadə bacarığı;
Sosial media və vebsaytlar üçün cəlbedici məzmun yaratmaq bacarığı;
Press-relizlər, sloqanlar və reklam mətnləri yazmaq təcrübəsi;
Müxtəlif üslub və brend tonlarına uyğun məzmun hazırlamaq;
Məzmun strategiyasının qurulması və kontent planlaması bacarığı;
Redaktor və dizayn komandaları ilə əməkdaşlıq edərək məzmunun vizual uyğunluğunu təmin etmək;
Mövcud marketinq trendlərini izləmək və yenilikləri tətbiq etmək və s.

Kopirayter vəzifəsi üzrə iş elanlarında maaş təxmini olaraq nə qədərdir?

Kopirayter vəzifəsi üzrə təklif olunan əmək haqları namizədin təcrübəsi, vəzifənin tələbləri və şirkətin ölçüsünə görə dəyişir. Azərbaycanda bu sahədə maaşlar adətən 300 AZN-dən başlayaraq 1.500 AZN-ə qədər yüksəlir. Məsələn, bəzi vakansiyalarda əmək haqqı 500-600 AZN aralığında təklif olunur. Digər elanlarda isə təcrübəyə əsasən 1.000 AZN və ya daha yüksək maaşlar göstərilir. Ümumilikdə, kopirayterlərin orta aylıq maaşı təxminən 725 AZN olaraq hesablanmışdır.

oglanlar ucun is elanlar qizlar ucun is elanlari job az jobsearch az rəsmi iş elanları təcrübəsiz iş elanları 1000 manatlıq iş elanları